Personal diary . : ~leN2 pElajAr~
ini blog sya..personal blog..jd sya blh tulis apa saja kat dalam ni..betul la kan..hehe..peeps..

Tuesday, January 17, 2012

~leN2 pElajAr~

Pertemuan secara tak langsung...
 gambar2 kat bwh nim merupakan pljr2 smamt jgk..tp sya tak ngajar pun mereka nim..sya kenal mereka nim secara tak langsung jep..rata2 pelajar nim adalah drpd tingkatan 3, 4, dan 5..

kat sini ada budak bowling..ada budak pum..ada budak yg sya kenal time pegi masmat..ada yg coral speaking..ada budak nasyid sekolah..dan ada jgk budak pustakawan sekolah..

ok lha dpt kenal ngan mereka nim..semuanya baik2..comel2..sebenarnya ada lg nim..tp dorang tak letak gambar kat dlm fb..sya tak tau nk cari mana gambar mereka..haihh..bukan tak nak letak yg lain2..tp sya tak ada simpanan gambar korang..jd jgn salah phm lak yer.. soe..

sya tak nak lha sebut nama soraang2 nim..takut nnt ada yang sya tak tau nama nk sebut mcm mana..nnt terkecik pulak ati..jd sya tak yah sebut lake lha nama ea.. =)










Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment