Personal diary . : *stress, kecewa, sedih…
ini blog sya..personal blog..jd sya blh tulis apa saja kat dalam ni..betul la kan..hehe..peeps..

Thursday, February 21, 2013

*stress, kecewa, sedih…


Knp setiap kali nk rasa bahagia, ada je kesedihan.. rasanya dh cukup banyak penderitaan dan kesakitan yg dialami selama ni…apa mungkin terlalu banyak dosa dalam diri ini…

ya Allah..aku redha dengan segala ketentuan yang Engkau telah aturkan buat diriku…aku tahu, ini semua mungkin kerana aku terlalu alpa dan terlebih ketawa saat aku diberi kesenangan..sehingga apabila datangnya kesedihan aku merungut…maafkan aku ya Allah…


aku tahu semua rancangan ini adalah yang terbaik buat aku..memang banyak org kata bersakit2 dahulu, bersenang2 kemudian..ye..aku terima..tapi, kuatkan hati aku dalam mengharungi pahitnya ujian dariMu ini..berikanlah aku ketabahan agar aku tidak berputus asa meminta dan terus meminta daripadaMu..
aku sedar, setiap yang dirancang tak semestinya diperoleh…aku juga tahu Engkau selalu mendengar dan menjawab doa2 hambamu..Cumanya cepat atau lambat je…maafkan aku kerana aku sempat rasa kecewa dengan semua kepahitan ini..


tapi sejujurnya boleh aku katakana, sakitnya hati ini..seakan tak tertanggung lagi… L to my fiancé, thanks atas nasihat dan pandangan..apa yg telah kamu lakukan, sya sgt hargai..plez forgive me love..hmmmm…
alfatt..





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment